- المعلم: عبدالرازق سعد
جامعة غزة - فلسطين
تجاوز المقررات المتاحة
المقررات المتاحة
- المعلم: سمر عوده
السلام عليكم جميعا, الرجاء الالتحاق مجموعة الواتس التالية,
المادة تفاعلية أكثر منها مادة معتمدة على منهاج محدد, فيرجى متابعة صحفة الواتس دائما.
https://chat.whatsapp.com/CLFqH3O1AzY8jQDfjocCRC
- المعلم: فادي كراجة
- المعلم: ريم أبو رزق
- المعلم: ريم أبو رزق
- المعلم: أحمد حمودة

ACCOUNTING INFORMATION SYSTEMS: AN OVERVIEW
Give an example of how an AIS can improve decision making and describe the multistep activities involved in the process
a. Identify key decisions you need to make, the information you require to make these key decisions, and the five major business processes you need to engage in.
b. Identify the external parties with whom you would need to exchange information and specify the information you will receive from these parties and the information that you will send to these parties.
Why are accounting software packages designed with separate transaction modules?
Apply the value chain concept to S&S. Explain how it would perform the various primary and support activities.
- المعلم: خالد الخصاونة
- المعلم: عائشة السيد
- المعلم: نبيل بالحاج
- المعلم: أ. دانا اللبابيدي
- المعلم: ابراهيم سكر
- المعلم: إيمان حسين
- المعلم: مسعود ارحيم
- المعلم: خليل البرش
- المعلم: خليل البرش
- المعلم: أ. دانا اللبابيدي
- المعلم: ابراهيم سكر
- المعلم: أ. دانا اللبابيدي
- المعلم: ابراهيم سكر
- المعلم: رولا منصور
- المعلم: رولا منصور
- المعلم: مسعود ارحيم


